Saturday, January 09, 2010

Salam Perkenalan Untuk Semua..

Salam perkenalan semua..blog ini adalah blog untuk perniagaan kami IZLLY DESIGN AND PRINT ENTERPRISE..Kami menawarkan perkhidmatan reka bentuk grafik,iklan & percetakan..keutamaan kami sekarang adalah kepada tempahan banner & bunting untuk pelbagai tujuan terutamanya tujuan untuk mempromosikan produk/perkhidmatan khusunya peniaga la.. untuk tujuan informasi pun kami terima..cth mcm bunting kahwin..seminar..mcm2 lagi la..jadi bolehlah contact untuk sebarang pertanyaan ye..


Hari ini sya mendaftar untuk blogging pulak..sebelum ni semua perkara penting izlly design hanya di website kami..di www.wix.com/izllydesign/izllydesign atau di laman www.izllydesign.page.tl
saje jela nk ada blog juge mcm org lain..boleh la kongsi2 apa yg berlaku...yg paling penting customer kami boleh gunakan untuk review PROMOTION kami..

Untuk Januari hingga Februari ini kami akan adakan promosi untuk perkhidmatan kami..jadi pada sesiapa yang nak kahwin ke..nk mengiklan ke..boleh la rajin2 view blog kami.. so akan tau la latest promotion...senang cerita mungkin tahun 2010 adalah tahun untuk izlly design and print mengadakan raya promosi!! hehehe..bolehlah selalu update dgn kami..boleh la komen2 kami..bg idea pemasaran & idea bisnes..

Usahawan2 kat luar tu boleh la tukar2 tips dgn kami..bg la ilmu sikit..

Cukup utk setakat ini..nanti saya tulis lg..

Sign Off,
Iz

0 comments: